Oppdatering

Da var bryllupet over og roen har senket seg igjen. De siste månedene har bryllup og planlegging av bryllupet tatt nesten all min tid.

Blogg, sorg og andre ting har vært satt på vent for denne stor begivenheten. Jeg har selvfølgelig hatt både sorgen og bloggen i tankene hele tiden.Litt som en gnagende dårlig sammvittighet over at jeg ikke har oppdatert på bloggen og over at jeg har lagt sorgen litt til side. Men selv om den dårlige samvittigheten henger litt over meg, et det også deilig med et pusterom, uten nettopp blogg og sorg. Slik som bryllupet har vært den siste tiden.

Jeg må bare si, å gifte meg er det GØYESTE jeg har opplevd. For en fantastisk dag vi hadde, og for en deilig følelse å kunne feire den med alle vi har kjær.

Selv om Ferdinand ikke var der fysisk var han så inderlig til stede i stemningen rundt hele bryllupet. Hans nærvær i hjertene våre, til alle gjestene, til alle som talte var til å ta og føle på. Himmeldiamanten var med oss og gjorde dagen vår enda mer spesiell enn vi hadde turt å drømme om. Selvfølgelig var han med i form av sommerfugldetaljer også og ikke minst lagde ham en sommerfuglsverm i magen til mammaen sin lenge før bryllupet og ikke minst like mye etterpå…

Istedenfor å skrive mer nå, skal dere heller få se litt bilder 🙂

 

This slideshow requires JavaScript.

 

He  en fin helg!!!

Dette innlegget ble publisert i Min blogg. Bokmerk permalenken.

2 svar til Oppdatering

  1. Pia sier:

    Dere er et utrolig vakkert par. Og du var virkelig prinsessefin i brudekjolen din. ❤ Så godt at dagen deres var fantastisk. Det unner jeg dere. Selv om jeg ikke kjenner dere har bloggen gjort veldig inntrykk på meg og jeg blir så glad når jeg ser deg smile med hele deg som du gjør på bildene her. 🙂

  2. Hilde Marie sier:

    Alle bildene gav meg gåsehud, for et fantastisk bryllup- det var sterk og ekte kjærlighet fra morgen til kveld!! Dessuten må jeg jo påpeke at du var den vakreste bruden jeg noen gang har sett!! Engelen Ferdinand var også med dere gjennom hele dagen, på en så inderlig god måte…det hele var så varmt, vakkert- og rørende! ❤

Legg igjen en kommentar

