Bryllup

I dag er den store dagen her!! Espen og jeg gifter oss og sommerfuglene i magen har allerede våknet til liv. Altfor tidlig må jeg si for jeg hadde virkelig trengt en time eller to til med søvn!

Uansett dette kommer til å bli en helt fantastisk minnerik dag, med alle dem jeg bryr meg om rundt meg.

Jeg gleder meg!!!!

Dette innlegget ble publisert i Min blogg. Bokmerk permalenken.

2 Responses to Bryllup

  1. Linn sier:

    Gratulerer så masse!!! ❤ Håper dere får (har) en fantastisk dag! 🙂 Klem

  2. Anne Bjørg sier:

    Gratulerer så mye Lene & Espen. Håper dere får en fantastisk og uforglemmelig dag:) Gleder meg til å høre hvordan dagen har vært.
    AB

Legg igjen en kommentar

