Glede

I går var en gledens dag hos oss.
Espen er nå ferdig tannlege:)!!

Det har vært en lang reise og endel hinder på veien, men nå er målet nådd.
Det skal bli godt å ta fatt på hverdagen uten skole og eksamensnerver i bakhodet!!

Espen har vært så flink og klart studiet på estimert tid selv etter alt vi har vært igjennom . Hurra for Espen min !

På en dag som i går hvor jeg virkelig kjenner glede over at livet smiler til oss så ligger savnet etter Ferdinand der. Det kjennes urettferdig at han ikke skal få ta del i gleden og feiringen sammen med oss.
I hode mitt vet jeg at han gjør det et sted der oppe, at han deler alt som skjer med familien hans her nede. Jeg skulle bare så gjerne hatt han her med oss, om så bare for et øyeblikk..

Heldigvis har jeg to skatter rundt meg til daglig som gjør at hjerte ikke har det like vondt og jeg kjenner meg allikavel heldig!

20120223-135740.jpg

Dette innlegget ble publisert i Min blogg. Bokmerk permalenken.

One Response to Glede

  1. Kristina Haugland sier:

    Åå, så gøy! Gratulerer! Kos dere masse i helga, så ses vi om ikke lenge, gleder meg! 🙂

Legg igjen en kommentar

