Akersposten har skrevet om Ferdinands minneturnering

I år som i fjor har Akersposten skrevet om squashturneringen som Espen og gutta har før jul(artkkelen kan du lese her). Turneringen, som sikkert mange av dere vet samler inn penger til avdeling nyfødt intensiv på Ullevål.

Jeg blir så glad i hjertet når turneringen får litt oppmerksonhet,den fortjener virkelig det. Så tusen takk til Akersposten 🙂

Alle som er med gir et bidrag som de selv velger størrelsen på og i år gikk AF gruppen også inn med hele 10 000 kr !!! Totalt ble det samlet inn 25 000 kr som skal gå til å forbedre kompetansen til dem som jobber der  eller evt et nytt apparat? Den økonomiske biten av arrangementen gjør at vi får bidra i Ferdinands ånd til å gi noe tilbake til Ullevål og alle vi kom så tett på der. Selv om vi mistet Ferdinand, så gjorde legene og sykepleierne alt de kunne til siste slutt og det er vi dem evig takknemlige for. De gjorde tiden vi hadde sammen med Ferdinand helt spesiell og fyllt med minner. De var og er medmennesker og det er fint å kunne gi noe tilbake.

Like viktig som den økonomiske delen av turneringen er minnet etter Ferdinand. Alle som deltar er med å hedre Ferdinand sitt minne og det gjør meg så stolt. Jeg er stolt av at Espen, Sebastian og jeg har så mange fine mennesker undt oss. Jeg er stolt over at Ferdinand med sitt korte liv har satt så dype spor hos så mange. Jeg vet at han sitter godt plantet i hjertet  hos så mange og det kommer ikke til å bli færre i årene fremover. Det skal vi sørge for, og turneringen er en stor  og viktig bidragsyter til det!

 

 

 

 

 

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

