Oppdatering

De siste ukene har gått så fort og jeg har hatt noe på programmet hver dag og dermed lite blogging. Jeg lover meg selv for hver gang det har gått for langt tid mellom innleggene, at nå, nå må du bli flinkere til å skrive jevnlig… Men plutselig er uken gått uten et eneste innlegg fra meg, unnskyld!

Siden sist har vi hatt barnedåp for Sebastian, det ble en veldig fin dag sammen med familie og faddere. Jeg synes det er så koselig når familiene på begge sider samles, det er jo ikke så ofte man får til det. Spesielt koselig med alle småtassene som alle oppførte seg eksemplarisk hele dagen. Sebastian ble døpt i samme dåpskjole som Bestefar,pappa og Ferdinand. Kjolen er hele 150 år gammel,helt nydelig!

Ellers går dagene med til babysvømming, barseltreff, mange lange deilige trilleturer og masse kosing med Sebastian. Jeg elsker å være hjemme med han, jeg elsker han mer og mer for hver dag som går. Kjærligheten til han er så enorm, og redselen for at noe skal skje han så stor. Jeg tror det er tanker som alle foreldre har og uavhengig av hva som skjedde med Ferdinand hadde jeg nok kjent på disse følelsene. Men det er tanker jeg prøver å skyve bort og ikke bruke tid på, jeg vil bare nyte, nyte hvert sekund med lillebror!

I dag var jeg en tur på Ullevål sammen med en journalist for å ta bilder av syningsengen Ullevål fikk i gave i forbindelse med Ferdinand sin 1 års dag. Vi skulle møtes i rommet hvor vi hadde kistenedleggelsen av Ferdinand, som også rommet hvor jeg siste gang så Ferdinand. Det var vondt , men samtidig godt på samme tid. Det falt noen tårer, men de var blandet med smil og gode minner etter Ferdinand.

I dag er det kosekveld med god mat og masse bra på tv, jeg gleder meg!

God helg til dere

This slideshow requires JavaScript.

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

One Response to Oppdatering

  1. siw follnes sier:

    Sååå fine bilder Lene..gratulerer med vel overstått dåp, ha en fin helg og hilse dine, stor klem fra tante Siw

Legg igjen en kommentar

