Blogging fra toget

Sebastian og jeg sitter på toget til Kristiansand. Vi har fått familiekupé og foreløpig går alt strålende!

20111019-114455.jpg

Sebastian synes det er utrolig spennende og er veeeeldig opptatt av hva som fyker forbi vinduene utenfor!

20111019-115050.jpg

De siste dagene har vi hatt besøk av mine søstre og fetterene til Sebastian. Med andre ord det har vært full rulle
hjemme i leiligheten, koselig!!!

20111019-115458.jpg

Når jeg ser på bildene av denne herlige gutteklubben blir jeg så rørt, tenk hvor fantastisk. 3 fettere som kun skiller 5 mnd fra eldste til yngste! Samtidig er det så vondt fordi det mangler jo en, Ferdinand skatt skulle også vært her sammen med oss!

Han ville snart ha vært halvannet år, hadde han vært her hadde han nok frest rundt og sjarmert oss i senk. Men og det er et stort men, livet ville det ikke slik.
Istedenfor må jeg nyte alt det andre gode i livet når savner blir stort ,og lillebror er et kjempe plaster på hjerte mitt. Han gjør tårer om til smil og sorgen om til glede!!

Dette innlegget ble publisert i Min blogg. Bokmerk permalenken.

3 Responses to Blogging fra toget

  1. Linda e sier:

    Kom over bloggen tilfeldig, så kjenner deg ikke men må likevel få si at det er en Kjempefin blogg, og forferdelig det du har måttet gå igjennom. Håper dagene blir lysere for deg etterhvert som tiden går. Livet vil nok ikke bli det samme, men kanskje livet blir like verdifullt for deg – bare på en annen måte. Når jeg leste bloggen kom jeg til å tenke på en film jeg så for ikke så lenge siden. Du burde se den. Den heter the other woman (tittelen er misvisende) og er med Natalie portman. Handler mye om det du har vært igjennom, uten å være alt for sorgtung. Bare et tips; for tror du ville likt den.
    Masse lykke til videre!

    • Hei Linda

      Så koselig at du la igjen en kommentar til meg og takk fot tipset om filmen, den skal jeg se 🙂
      Heldigvis er dagene mye lysere, men innimellom kommer det mørke skyer. Livet er definitivt blitt anderledes, etter Ferdinand og livet har fått en helt annen betydning.
      De små øyeblikkene har fått en større og mer betydningsfull del av hverdagene.

      Ha en fin dag

      Klem fra Lene

  2. Linda e sier:

    Ja, filmen er virkelig som skapt for deg, så du må se den!!! Akkurat din historie. Det er godt at dagene er lysere! Liker bloggen, og måtte innom å kikke litt, og gjør det sikkert innimellom:) ha en god dag:)

Legg igjen en kommentar

