Bryllup

Dere som følger bloggen fikk sikkert med dere at Espen fridde til meg i New York i fjor og jeg sa selvfølgelig JAAAAAA :).

This slideshow requires JavaScript.

 

Vi har bestemt oss for at bryllupet skal stå i Kristiansand 2 juni 2012, kirken og lokalet er booket men det meste av planlegging gjenstår..

Jeg har ikke hatt energien eller helt tiltak til å begynne planleggingen før nå av naturlige grunner. Men nå som Sebastian er her og alt har gått greit, er det bare å drømme seg bort. Jeg har mange tanker og ideer om hvordan det skal bli så nå gjelder det bare å samle alt ned på papiret og ikke minst lage en plan!!!

Vi har valgt å leie lokaler istedenfor å ha det på en restaurant eller et hotell, slik får vi det mer personlig, men selvfølgelig også mye mer arbeid. Vi må ordne alt fra bord ( fordi jeg VIL ha runde bord), stoler, pynting, mat og drikke. Tenkte jeg skulle være litt lur å bruke bloggen og dere lesere til litt inspirasjon.. Så her kommer en liten liste som jeg håper noen av dere kan gi meg tips og tilbakemeldinger på ;

– Jeg trenger et super bra catering firma/ evt restaurant som lager de deiligste retter. De må selvfølgelig da holde til i Kristiansands området

– Tips til fine brudebutikker i Oslo eller Kristiansand

– Nettsteder som kan gi meg tips og råd om invitasjoner/ bordkort

– Båtutleie i Kristiansand og omegn ( ønsker en båttur i skjærgården slik at gjestene fra Østlandet kan se hvor fantastisk vi har det på det blide Sørlandet 🙂 )

 

Kommer nok flere punkter på listen min etterhvert, men et sted må man jo begynne! Ha en fortsatt fin dag

 

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

7 Responses to Bryllup

  1. Ingunn sier:

    Sååå gøy! Har lest innom bloggen din og ønsker deg og dine ALT godt!
    So happy for you! 🙂 Ingunn 🙂

  2. Eldri sier:

    Jeg vil anbefale Piffi Catering 😉

    Ellers så har de jo veldig fine kjoler på Eden Brud på Grünerløkka
    http://www.digitalgalleries.co.uk/162/?ref=vibb.no

    Her er en blogg til litt bryllupsinspirasjon
    http://gledeligbryllup.blogspot.com/

    Klem fra Piffi..

  3. Marianne sier:

    Ååå, det er så morro med bryllupsplanlegging! Gratulerer så mye! For noen nydelige og romantiske bilder! Ser ut som et fantastisk frieri! Et par år siden jeg giftet meg, men når jeg tenker på det smiler jeg bare :).

    – Husker jeg fant drømmeskoene på Unik brudestudio i Karl Johansgate i Oslo! (Hadde allerede funnet kjole, men de hadde mye fint der i den kategorien og!) De perfekte skoene hadde jeg letet lenge etter..
    – de finnes kun 2 brudebutikker i Kristiansand nå. Agape og Snefrids hus, begge i Skippergaten.
    – Camillas blomsterdesign er superflinke på blomster (i Henrik Wergelandsgt). Servicen er super og!
    – Måltid resturant har fantastisk mat og fantastisk service når man er der og spiser. Tror de har catering.
    – Vi hadde en litt ufomell løsning med sjømat/tapas fra Maxi catering, som vi var veldig fornøyde med. (Laget litt selv og, da min far ordnet litt delikatesser fra havet da han dykket endel igjennom sommeren.)

    Masse lykke til!

    • Hei Marianne

      Takk for tips!!

      Har vært i kontakt med Måltid og de skal sende meg et forslag på menyer og pris.. Liker restauranten veldig godt og mener det er en av de beste i Kr sand!

      Ser ut til at brudekjolejakten blir holdt i Oslo, det er jo såååå mye fint å velge mellom. Er iallefall igang med forberedelsene og kjenner at jeg begynner å glede meg veldig 🙂

  4. Titta på marthastewartswedding.com och realsimple.com för inspiration! Planeringen är halva nöjet!

Legg igjen en kommentar

