Gråt og glede

Det siste halvannet året har jeg felt mange tårer, mange flere enn jeg trodde jeg hadde!

Tårene jeg har grått har jeg grått av sorg og savn. Jeg har grått av sinne, bitterhet og håpløshet. Jeg har grått for alt jeg har mistet og alt det jeg ikke fikk. Jeg har grått fordi jeg aldri trodde jeg skulle føle lykke igjen.

I dag gråt jeg igjen, men i dag gråt jeg av lykke!!

Jeg gråt av glede da jeg satt med Sebastian i armene, jeg ble så glad i hjerte mitt fordi han er min. Finingen min!!

Ha en deilig og lykkelig dag !

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

5 Responses to Gråt og glede

  1. Anne Bjørg sier:

    Å for et herlig innlegg Lene. Det gjør så utrolig godt å lese at det faktisk går an å kjenne ubeskrivelig lykke etter å opplevd å miste det kjæreste en har. Nå tre uker etter at vi mistet lille solstrålen vårs, kjenner vi på at det er godt med en «normal» hverdag igjen. Det er godt å være på jobb igjen. Godt å kjenne at det kaoset som har hersket det siste halvåret begynner å løsne litt. Vi har fortsatt tunge og svarte dager, men nå beynner de gode dagene å bli flere. Vi har så mye å være takknemlige for – og det at vi finner gleden igjen er nok det høyste ønske også for våre små i himmelen.
    Ha en fin dag – nydelig bilde av dere to.

    Anne Bjørg

    • Takk Anne Bjørg

      Jeg gleder meg over at gode øyeblikk sniker seg inn i hverdagen deres igjen.
      Ta godt vare på dem, da blir de tunge dagene litt lettere å bære! Og at de små skattene våre gleder seg over at vi her nede kan le og smile igjen, det er det ingen tvil om!

      God helg til deg og dine 🙂

  2. Marianne sier:

    Og jeg gråter av glede for at du er så glad og skriver det så godt! Takk for at du deler. Det er en sånn fin blogg du har!

Legg igjen en kommentar

