Sebastian og jeg på graven

I går var Sebastian og jeg på graven til storebror. Vi gikk tidlig om morgenen i det deilige høstværet .

Sebastian pleier alltid å ha sovnet innen vi er framme men igår var han våken. Dermed kunne han også få titte litt på storebror sin grav. Vi tente lys og snakket til og om Ferdinand, en fin stund.

20110923-061431.jpg

20110923-061546.jpg

Nå som høsten er her er sommerfuglene borte. Gleden var derfor stor da min venn Emil tipset meg om en nydelig sommerfuglutstilling på Tjuvholmen .
Espen og jeg var der nede forrige helg, helt nydelige bilder! Altfor dyre for en husholdning som består av en student og en i mammaperm, men det er jo lov å drømme :).

Nydelig eller hva?

20110923-062412.jpg

Dette innlegget ble publisert i Min blogg. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

