Det å dele

En liten hilsen til dere som deler så mye med meg :

Etter at jeg startet bloggen min i september 2010 har jeg fått flere og flere lesere. I begynnelsen var det mest familie og venner, etterhvert mange jeg ikke kjenner. Mange av dere legger igjen skjønne kommentarer på innleggene mine og det inspirerer meg til å skrive videre.

Mange som følger bloggen min har selv opplevd å miste barnet sitt, enten i mors liv, rett etter fødsel eller etter lengre tids sykdom. Uansett hvordan et barn går bort er det like vondt og hjertet  blør like mye. Noen av dere fikk tilbringe masse tid sammen med de små skattene, andre fikk kanskje bare kjenne de små sparkene inni magen frem til de en dag tok slutt… Uansett, alle som en har mange vakre minner og hendelser bevart i sitt hjerte.

Jeg er så takknemlig for at dere deler de rørende historiene deres med meg og alle de vakre minnene. Det er trist å lese mailene fra dere, men samtidig er det godt å kunne hjelpe. Det er fint å vite at min blogg,min erfaring og min tid sammen med min skatt Ferdinand kan gi dere noe. Mest av alt håper jeg at det gir dere håp til å ta fatt på veien videre og troen på at livet igjen skal bli fint.

Jeg er en åpen person, lett å lese sier de som kjenner meg. Det er både på godt og vondt, for meg selv og dem rundt meg. Jeg liker å dele; tankene mine, og følelsene mine. Det er nok mange der ute som kjenner meg og noen av mine innerste tanker fordi dere leser på bloggen min. Mange av dere er ukjente for meg og noen ganger griper panikken meg, hvem er det jeg egentlig deler tankene mine med? Det får jeg ikke vite, det trenger jeg heller ikke vite.

Til dere som deler deres tanker med meg via mail adressen min eller på kommentarer, tusen takk!

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

3 Responses to Det å dele

  1. Martine sier:

    Takk for at du deler ❤

  2. Du skriver fantastiskt bra!

  3. Du skriver fantastiskt fint!

Legg igjen en kommentar

