En liten oppdatering

Vet ikke helt hvor jeg skal begynne på dette innlegget, har så mye jeg vil si men vet ikke enda hvordan jeg skal formulere meg.

Det har gått lang tid siden sist av helt naturlige årsaker, Sebastian. Har har opptatt hele meg siden han kom. Hele mitt sinn,hele min kropp og hele mitt hjerte. Han er verdens vakreste lille skatt og jeg elsker,elsker,elsker han.

Jeg har lyst å fortelle dere om fødselen, om følelsene, den deilige lykkerusen, den uendelige gleden over å endelig ha min lille gutt i armene mine. Jeg vil fortelle dere om følelsene av at min første skatt Ferdinand har vært så intenst tilstede i det siste og savnet etter han har vært så vanskelig å bære. Men jeg vil ikke fortelle om det i ett og samme innlegg.

Jeg vil vie hele min lykke og gleden over Sebastian i et eget innlegg og samtidig vil jeg at mine følelser over Ferdinand og hans nærvær skal få sitt eget innlegg.

Mine to skatter, to enkeltindivider som trenger hver sin plass…både i bloggen og i mitt hjerte.

Men det kommer siden, nå er det en liten mann som vil ha mat og det skal han få,her kommer noen bilder av Sebastian så lenge.

 

This slideshow requires JavaScript.

 

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

One Response to En liten oppdatering

  1. Helena sier:

    så otroligt vacker han är! känner jag blir helt rörd… så glad för er skull och så avundsjuk måste jag väl också säga.. kan inte vänta tills vår dag förhoppningsvis kommer igen, nu är det så blandade känslor, den intensa sorgen och den stora saknaden och längtan efter ett barn.. men visar sig att det inte ska va så lätt, kroppen min har fortfarande inte återställt sig och fungerar inte än och när jag ville ha gyn tid fick jag besked om att jag måste vänta till dec med å få ev hjälp.. den som väntar på något gott- väntar väl egentligen för länge när man önskar sig något så intenst! önskar er all lycka framår, lukta massa babydoft för mig! Kram Helena

Legg igjen en kommentar

