Endelig, er lillebror Sebastian her!!

Tirsdag 5 juli kom lillebror Sebastian til verden. Han er en frisk og velskapt liten mann, vi er kjempe lykkelige!!

Skriver mer når jeg har litt mer ledig tid…. 🙂

 

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

7 Responses to Endelig, er lillebror Sebastian her!!

  1. Kristina Haugland sier:

    Gleder meg så til å se han, han er så fin!!

  2. Helena sier:

    åhhhhh grattis så otroligt gott att höra, har väntat på en uppdatering! kram Helena

  3. Trine sier:

    Åh Lene Så fantastisk!! Gratulerer til dere alle!!
    Klem Trine

  4. Tante Kine sier:

    Å, så herlig bilde, Lene! Nå ble tante ekstra stolt :-). Gleder meg til å se ham igjen snart! Klemklem

  5. Ingunn sier:

    Hei! Kom akkurat over bloggen din & den har gjort et dypt inntrykk på meg! Jeg er imponert over hvordan dere har klart å «bruke» sorgen deres på en slik måte! Ønsker dere all mulig lykke til & ønsker dere alle en deilig sommer! Lillebror er helt nydelig! Ha en herlig babytid! I 🙂

  6. martine sier:

    Gratulerer så mye! For en nydelig liten lillebror ❤

    Vil fortelle deg at jeg er innom her og leser i arkivet ditt hver dag, har akkurat mistet vår lille gutt og det er litt trøst i å lese om andre som har opplevd det samme, og å se at livet kan gå videre selv om det ikke føles sånn akkurat nå… Tusen takk for at du har skrevet denne bloggen.<3

  7. Elin K sier:

    Gratulerer så mye. Det er fantastisk at han har kommet og at alt har gått bra. Godt med litt liv i huset.

Legg igjen en kommentar

