Tom for ord

Altfor lenge siden sist innlegge, har trengt en liten pause fra bloggen.

De siste ukene har vært fine ,sommeren har meldt sin annkomst ( innimellom), Espen har bestått eksamen, jeg har blitt tante til lille Max og venter nå bare i spenning på Sebastian.

Jeg har gitt meg selv lov til å glede meg, drømme og håpe på fremtiden . Eller det er vel feil å si at jeg «har gitt meg selv lov» for jeg har ikke prøvd å forhindre de følelsen eller satt dem på vent,men det er som om noe har løsnet litt i meg etter 31 Mai.  Samtidig har det oppstått et like vakum , et vakum som gjerne varer frem til Sebastian kommer?

Både jeg og Espen kjenner på savnet etter Ferdinand men det gjør ikke like vondt lenger. Vi har gått igjennom dette året og står styrket sammen tilbake. Vi har gitt sorgen tid og nå er det tid for glede. Vi håper og ber om at alt skal gå greit, det SKAL gå greit for det finnes ikke noe alternativ.

 

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

