Overveldende

Noen dager siden sist innlegg nå, bortsett fra Espen som oppdaterte dere litt på stiftelses fronten og den fine syningesengen Ullevål fikk i forbindelse med 1 års dagen til Ferdinand.

Selv om jeg ikke har skrevet på noen dager nå, betyr ikke det at det har vært tunge dager.

31 mai var en spesiell dag for oss og kommer alltid til å være det. Jeg hadde ingen formening om hvordan dagen kom til å bli så derfor var det «godt» å våkne opp uten den lammende følelsen av sorg i kroppen. Espen og jeg spist frokost sammen og tente dåpslyset til Ferdinand for å minne han og dagen i fjor. Vi snakket om han, til han og med han :). Tenk at det allerede har gått 1 år siden han dro til Sommerlandet sammen med sommerfuglvennene sine…

Sommerfugler, de vakreste skapninger akkurat som vår lille Ferdinand, skjøre , men samtidig så sterke. Noen av dem lever så kort og intens, akkurat slik som skatten vår. Det er så deilig at vi er i sommerfugltiden igjen, Ferdinand sin tid. Espen og jeg satt å snakket om det på graven i går, vi er så glad for at sommerfugl er vårt symbol på Ferdinand. Ikke bare vårt symbol, men alle rundt oss også. Vi er helt overveldet over hvor mange som tenker på vår lille skatt og sender han en tanke hver gang de ser en sommerfugl som flyr forbi dem. Mange sier at det minner dem på hvor heldige de er og selvfølgelig  på hvor skjørt livet kan være.

Jeg er overveldet over alle fine ord, dikt og meldinger på bloggen  31 mai, ikke minst er jeg så rørt over sommerfuglsvermen dere alle sendet meg via facebook. Jeg er heldig som har så mange skjønne mennesker i mitt liv. Takk for at dere er dere  og vit at dere gir så mye påfyll til meg og min lille familie. Dette året hadde vært så uendelig mye tøffere uten dere!

Det har i de siste også vært en strøm av nye lesere til bloggen min, og det motiverer selvfølgelig til å skrive videre. Legger ut en link til en av bloggerene som har skrevet som sommerfuglskatt her, syntes det var så fint:

http://veronicasimone.blogg.no/1306845098_sommerfuglskatten.html

 

 

 

 

Dagene nå i begynnelse av juni har vært fine på så mange måter. Det har vært deilig sommervær, grillings, sene kvelder og glede. Jeg gleder meg mer og mer for hver dag til å møte lillebror Sebastian. Han er så aktiv inni magen at jeg til tider tror det er samba,karate og fotballtrening inni der… Han turner rundt og alt ser ut til å være i sin skjønneste orden. Jeg har gjort ferdig skattekisten til Ferdinand og gjort klart rommet til Sebastian. Vognen står klar, vuggen er redd opp med nyvasket/strøket sengetøy, alle klærne er vasket og lukter av deilig sommer og sol etter å ha tørket ute ,så nå kan han bare komme.

 

Legger ut noen bilder fra de siste dagene :

This slideshow requires JavaScript.

 

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

