Ting jeg gleder meg til

            Jeg gleder meg til :
  • lunsj i morgen med svigermor og svigerinner
  • Espen er ferdig med eksamen
  • venninnelunsj på torsdag
  • besøk av Hildemor om noen uker
  • sol,sommer og sørlandet
  • å kose meg med vin igjen
Men mest av ALT gleder jeg me til å snuse på lille Sebastian i magen. Jeg gleder meg til å se han, føle han,lukte på han og gi han tusen sommerfuglkyss!!!
God helg til dere
Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

4 Responses to Ting jeg gleder meg til

  1. Helena sier:

    åhhh vad härligt det høres ut, goda ting att glede sig till! har sendt dig en mail, men svarte till den hudakerbrygge mailen. Håper jeg en dag kan få vara där du är igen i livet…Gleder mig på en måte till att kunna glede mig över alla goda ting i livet, små som stora.. Du förtjänar iaf all lycka i livet nu, skjønner bara såååå godt att du gleder dig till att få ha Sebastian hos dere! Kram Helena

  2. Helena sier:

    Må bara lägga en liten kommentar till, satt å bladde lite nedåt och läste från 28april i år så fint inlägg och inte minst så mycket fina bilder som jag inte sett før nå, såååå vacker han var lilla Ferdinand och så lik dig, sin mor ❤

  3. Tante Trine sier:

    Jeg gleder meg til Ferdinand skal bli storebror 🙂

Legg igjen en kommentar

