Ny ultralyd

Har vært på enda en ultrlyd på Ullevål i dag, planlagt sådan. Alt stod bra til med bebis i magen, alle mål var helt på normalen så forløpig alt greit.

Denne gangen fikk jeg ingen bilder av han for han har lagt seg med hode godt ned og dermed ikke lett å få et glimt. Det er igrunnen helt greit for meg, har jo fått 3D bilder mange ganger så nå vil jeg bare glede meg til jeg skal se han live!!

Det  nærmer seg med stormskritt,snart bare 5 uker igjen til termin…Dagene føles lange nå mot slutten og det er vanskelig å fylle dem. Har litt prosjekter på gang, men kommer ikke helt i  mål. Skal blant annet rydde bort litt av Ferdinand sine ting slik at barnerommet er klart til en ny bebis. I dag fant jeg en fin «skattekiste» som jeg kan ha tingene til skatten oppi, skal pynte den og gjøre den til Ferdinand sin slik at minnene etter han kan være i den… Skal legge ut bilder ette at den er ferdig pyntet.

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

