Litt info…

Til dere som leser bloggen min og ønsker kontakt med meg uten å legge igjen en kommentar på bloggen. Jeg har opprettet en mailadresse som dere kan henvende dere til om dere har noe på hjertet.

Den er som følger ; sommerfuglskatt@gmail.com

En spesiell takk til deg som hadde lagt igjen en nydelig og tåredryppende kommentar på fredag. Jeg har valgt og ikke publisere den fordi den var så personlig og fordi jeg var usikker på om det var noe du ville dele med alle. Har sendt deg en mail på din mail adresse, håper du fikk den. Mange tanker til deg..

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

