Deilige dager i Kristiansand

Jeg nyter deilige dager i Kristiansand for øyeblikket, derfor lite blogging. Er hjemme i forbindelse med konfirmasjonen til min kusine Kristina og bursdagsfeiring til vakre Hildemor.

Det er skjønt å være hjemme over en lengre periode for da føler jeg at jeg rekker så mye mer, treffe mer venner og familie og tilbringe mer kvalitetstid sammen med dem. Det blir mye besøk selvfølgelig, men i dag har jeg tatt meg en «timeout» for å nyte sola i noen timer, helt alene.

Jeg synes dagene nå i mai går fort, jeg teller uker til lille Sebastian skal se dagens lys. Det begynner å nærme seg og  jeg kjenner lykkefølelsen over at han snart er her. Jeg dagdrømmer om hvordan han kommer til å se ut og om hvordan han kommer til å være.

Jeg ber hver dag om at alt skal gå godt og at han skal være frisk som en fisk. Utifra aktiviteten i magen kan jeg ikke tro annet, det er samba der inne til stadighet, helt anderledes enn med min skjønne Ferdinand som var så rolig. Han var den snilleste lille skatt inni magen… Jeg er så glad for at dette svangerskapet har vært så anderledes, det gir meg den tryggheten jeg trengte så sårt.

Minnene og tiden vi gikk igjennom i fjor ligger å lurer litt i meg hver dag, men jeg har ikke plass til dem nå. Jeg vil være lykkelig,  tenke gode tanker både for Ferdinand som snart blir storebror og lille mirakel som jeg snart skal få treffe. Jeg trenger å være lykkelig og glad, hele livet ligger foran meg og jeg har tenkt å gripe det så best jeg kan.

Espen er en flittig arbeidsmaur og leser til eksamen fra morgen til kveld. Kun et halvt år igjen til han er ferdig, det skal bli himmelsk! Nå satser jeg bare på at siste innspurt skal gå bra slik at vi kan nyte sommerferie, lille sebastian, tid sammen med venner og familie og muligheten som ligger foran oss!

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

