Påskeferie

Vel hjemme fra fine dager i Kristiansand. Vi kom hjem i går ettermiddag og allerede i dag går ferden videre til påskefjellet sammen med svigerfamilien.

Det var godt å få noen dager i Kristiansand sammen med familien og ikke minst å få treffe verdens skjønneste nevø; Olav. Jeg hadde gruet og gledet meg til å treffe han, mest av alt redd for at han skulle minne meg altfor mye om Ferdinand. Men han var jo en egen liten mann, selvfølgelig. Han var skjønn og god som bebiser flest, myk og deilig .. Espen fikk også hilst på han og han synes også det gikk fint. Jeg prøver å tenke fremover og ser for meg lille mann i magen som snart skal komme da blir alt så mye bedre.

Espen og jeg var også innom Frikstad kirke hvor vi skal gifte oss neste sommer, det var så fint. Vi ble møtt av tre nydelige sommerfugler som svanset rundt oss med en gang vi kom til kirken, Ferdinand var der for å inspisere sammen med oss 🙂

Nå er bilen pakket og avreise Ustaoset er like rundt hjørnet. Ønsker dere alle en deilig og solfyllt påske enten det blir på fjellet eller i byen!

Gode klemmer fra Lene

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

