Spesielle datoer nærmer seg

Føler dagene mot 29 april går fortere og fortere. Skatten skulle ha blitt 1 år og vi skulle feiret med stor ståhei sammen med venner og familie. Det er rart å tenke på hvordan livet du hadde sett for deg plutselig ikke er og man må innstille seg etter det.

Espen og jeg ønsker å ha en markering på dagen til Ferdinand, det er jo bursdagen hans og som min søster Pia sa så fint; han ser jo ned på oss fra et sted der oppe og vil sette pris på at vi gjør noe ut av dagen hans.

Vi har invitert besteforeldre til en markering ved graven og til litt mat hjemme hos oss etterpå. Jeg har bestillt himmellanterner/lykter fra Danmark som vi skal sende opp til himmelen fra graven utpå ettermiddagen/kvelden. Jeg håper det blir nokså vindstille og klart slik at vi kan se lyktene lyse opp i mørke der de stiger opp. Jeg vet det blir en dag fyllt med savn over det som skulle ha vært, men også en forventning til det som kommer. Heldigvis har vi lille Sebastian i magen som skal gi oss masse glede, og vil  være vår hjertemedisin.

Jo mer det nærmer seg fødselen til lille frø i magen jo mer spent blir jeg. Magen vokser for hver dag og det er livlig inni der. Mye mer liv enn med Ferdinand, anderledes, på en god måte. Jeg synes det virker som en evighet til han skal komme, men  det er jo bare 11 uker igjen… Jeg håper det går fort!

Drar til Kristiansand  i morgen for å hilse på min lille nevø for første  gang. Det blir nok mange følelser på engang, i begga ender av skalen, men jeg tror det vil bli mest godt! Etter Kristiansand drar vi på påskefjellet, det blir deilig.

Jentehelgen var vellykket og jeg følte at jeg fikk mandagspåfyll hele helgen. Deilig å være sammen med jenter som er fyllt av energi, godt humør og en stoooor dose selvironi. Så takk til dere skjønne damer for en deilig solfyllt langhelg ;)!!

 

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

