Artikkelen om bloggen min i Oss foreldre imellom :)

http://www.lub.no/www/lub/resource.nsf/files/wwww8fhgtu-aa-blogge-om-sorg/$FILE/aa-blogge-om-sorg.pdf

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 Responses to Artikkelen om bloggen min i Oss foreldre imellom :)

  1. Så var det min tur til å oppdage denne bloggen. En blogg jeg ikke trodde eksisterte, og om den hadde, trodde jeg den da var full av en mors opplevelser med en liten fantastisk gutt! Noe som for så vidt stemte. Ikke så nær at jeg visste, men likevel nær nok til et fossefall av tårer da jeg leste og opplevde alle innleggene på en kveld. Jeg vil med dette sende en stor og varm tanke til Ferdinand, mamma og pappa fra Son. En like så stor og gledelig tanke til Sebastian. To brødre med verdens mest fantastiske mor!

    • Hei Anne

      Takk for koselig kommentar på bloggen. Som du sier så fint at man ikke har vært så nær, men at sjokket kanksje like stort. Har tenkt på deg mange ganger skjønne Anne, håper alt er fint med deg og dine.

      God klem til deg

Legg igjen en kommentar

