Oppgjørets time

Oppgjørets time midt på natten, fordi det er nettopp det er, midt på natten…

Jeg har en søvnløs natt igjen, jeg skriver igjen fordi det følels som om ikke det var lenge siden sist jeg satt her og skrev et innlegg i nattemørket. I virkeligheten så er det nok en stund siden, men om natten sånn midt på natten som nå, da er man ikke helt rasjonell så vi lar det ligge med det.

Så hva tenker man på nattestid når tankene tar en? Faktisk en hel del skal jeg si deg, det er mye som blir veldig viktig å gå igjennom oppi knotten istedenfor å sove. Jeg tar for meg det ene og det andre problemet, tenker forskjellige scenarier og utfall på saker og ting. Jeg tar for meg mennesker jeg føler jeg har noe uoppgjort med, jeg diskuterer med dem i hodet, forteller dem hva jeg synes om dem og som regel går jeg seirende ut av den påtenkte konfrontasjonen..

Jeg tenker på alle jeg er glad i og setter pris pris på i livet mitt. Tingene jeg kan og skal være takknemmelig for. Jeg tenker på at framtiden skal bringe lykke for meg og alle jeg er glad i, selv om vi til stadighet blir satt på nye prøvelser.

Jeg tenker på at jeg gleder meg til jentehelg denne helgen, en helg full av varme både utvendig og innvendig. En helg fyllt med piker, vin og sang 😉

Etter å ha tenkt en hel del begynner jeg igjen og tenke at jeg burde sove. Jeg prøver å tenke på den beroligende stemmen til yogadamen på yoga cden min som sier ; la kroppen synke ned i underlaget, kjenn pusten, kjenn kroppen, kjenn heeeeeeele kroppen! Uten effekt, det eneste jeg kjenner er at jeg faktisk er ganske sulten!

Jeg ser på klokken, den viser 04.45 og jeg tenker på at det ikke er lenge siden vi stilte klokken bakover så «egentlig» er den 05.45. Det er en passende tid å stå opp på tenker jeg!!

Så her sitter jeg da, ferdigtenkt !

Dette innlegget ble publisert i Min blogg. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

