10 mnd

Tenk at det allerede er gått 10 mn siden lille Ferdinand ble født. Husker hele dagen som det skulle vært i går.

Husker den intense lykkerusen når jeg fikk han til brystet, husker Espen sine gledestårer som strømmet nedover kinnet hans. Husker den nydelige myke huden til skatten, den gode babylukten.

Husker timene jeg lå på overvåkningen og ventet på at  å se guttene mine igjen. Jeg husker timene før alt kaoset startet og det er igrunnen alt jeg har tenkt å huske i dag..

Huske den deilige følelsen av nyfødt baby ..

 

Det første familiebilde

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

One Response to 10 mnd

  1. siw follnes sier:

    Hei på deg Lenemor:) er innom bloggen din hver dag og vet at litt av poenget med å skrive blogg er å få kommentarer og tilbakemeldinger av og til men det jeg vil si er at det er utrolig vanskelig og kjenner på at ord blir så fattige og jeg ender opp med å skrive ingenting iallefall så synes du skriver veldig godt og synes det er bra å kunne lese det du skriver og få se på bilder både av dere og av graven til lille gutten…ikke minst å kunne følge det som skjer fremover..stor klem fra tante siw

Legg igjen en kommentar

