Enda et tantebarn på vei…

Ja ,da er det offisielt og jeg kan gratulere min søster Pia med bebis i magen. Så nå er alle tre søstrene Follnes Haugland gravide , så fra mars til september vil vår familie øke med tre medlemmer. Er det ikke fantastisk?

Mamma og Pappa har mast på barnebarn noen år nå og hvem skulle tro at de skulle få 4 stk innen så kort tid? Uansett de kommer til å få litt og henge fingrene i i årene som kommer 😉

Espen sin søster skal ha sitt tredje barn 4 uker før jeg har termin så jeg blir da tante til 3 til på rekord tid….

Har hele tiden sagt at 2011 skal bli vårt år og det tror jeg virkelig det blir. 2011 skal fylles med masse kjærlighet, friske barn og mange mange gode stunder.

Espen og jeg drar på fjellet i helgen, gleder oss til å komme bort litt fra byen. Det er meldt strålende vær, men skikkelig kaldt så det blir nok korte skiturer og mye hyttekos.

Artikkelen om oss og Ferdinand stiftelsen skal komme i Akersposten i dag, blir spennende lesning. For dere som ikke får Akersposten tror jeg de også legger ut artikkelen på nett ; http://www.akersposten.no.

 

Håper dere alle får en deilig helg!

 

 

Søstrene sisters

 

 

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

One Response to Enda et tantebarn på vei…

  1. Rita sier:

    Noe så kjekt Lene, dere er vant til å dele så nå får dere dele denne gleden sammen også.;)
    Det gleder meg. Nå tror jeg det er på tide å ta en telefon til Mona. :)))

Legg igjen en kommentar

