Jentehelg, Akersposten og Oss foreldre i mellom

Tilbake etter en deilig helg på fjellet etter en hærlig jentehelg. Har fått påfyll av jentefjas til langt utpå våren, deilig! Takk til dere skjønne skjønne jenter som var med på tur ;

Takk for fine samtaler om livet og om mye fjas

Takk for skitur uten for mye mas.

Takk for deilige kvelder med mye god mat,

takk for at det gikk ann å være lat.

Takk for latterkramper som enda kjennes i kroppen,

takk for at jeg  i et øyeblikk følte meg på toppen.

Takk for hjertevarme, omtanke, varme ord,

takk for at det i dere så mye kjærlighet bor!

Men nok om det ;), har annet å fortelle også!

Espen og jeg ble intervjuet Av Akersposten ( lokalavis ) i går . Artikkelen  vil omhandle Ferdinand sin minneturnering, gavene som nyfødt intensiv har fått siden Ferdinand døde og hvordan vi har opplevd / taklet det å miste vår lille skatt… Journalisten var også med oss opp på Ullevål da vi skulle overrekke sjekken med beløpet som kom inn fra deltakerene på turneringen og alle dere andre. Det er  jo allerede bestemt hva pengene skal brukes til, men fint å få overlevert sjekken personlig til lederene på avdelingen. Artikkelen vil mest sannsynlig komme ut i torsdag neste uke, mulig den også kommer på nettutgaven, legger ut link i tilfelle!

Jeg ble også kontaket av medlemsbladet Oss foreldre imellom ang bloggen min. De ønsket å intervjue meg i forbindelse med at jeg blogger om sorg og om det å miste et barn, og hvorfor jeg gjør det. Skal møte dem i denne uken så det bli spennende. Jeg synes det er fint at bloggen kommer enda mer fram i lyset og at den da kanskje kan nå ut til enda flere, ikke minst dem som har opplevd det samme.

I dag skinner sola her i Oslo, jeg skal ta meg en langtur med småjogging bort til Bogstadgård, deretter  besøke Ferdinand . Har ikke vært på graven siden torsdag så nå kjenner jeg at det skal bli godt å komme bort til han igjen.

Ha en fin dag!

This slideshow requires JavaScript.

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

3 Responses to Jentehelg, Akersposten og Oss foreldre i mellom

  1. Tante Kine sier:

    Så bra, Lene!! Stå på, spre budskapet! Ser frem til å lese Akersposten.

    Stor klem 🙂

  2. Tilbaketråkk: Tweets that mention Jentehelg, Akersposten og Oss foreldre i mellom « never another you -- Topsy.com

  3. Eldri sier:

    Takk skal du ha, Lene – for en perfekt jentehelg – og for at du er fantastisk!

    Ha en fin dag og en fin uke 🙂 Klem fra Eldri

Legg igjen en kommentar

