Vår i luften

Deilig, det er vår i luften ! Sikkert  forbigående, men uansett fantastisk deilig :).

I dag er en fin dag, har fått gjort det rent og pent hjemme før jeg drar på fjellet i morgen. Jeg skal på jentetur med 5 skjønne venninner til Ustaoset. Svigers låner bort det fantastiske stedet til oss og vi gleder oss stort til frisk fjelluft, mye god mat og mye god drikke! Det er meldt uvær så vi får se hvor mye skigåing det blir, men vi skal nok klare å kose oss en hel del uansett ;)!!! Jeg ser frem til en helg med mye latter og gode samtaler om alt fra A til Å.

Skal innom graven til skatten sammen med Espen litt senere, tar det som en tur i det fine været. Har fått et mer avslappet forhold til graven og jeg trenger ikke være der like ofte som jeg gjorde før. I månedene etter at Ferdinand døde tenkte at jeg kom til å dra bort dit hver dag resten av livet mitt, men ting endrer seg heldigvis og jeg innser mer og mer at Ferdinand er med meg uansett hvor jeg er. I helgen blir han med til fjells fordi han er med i mitt hjerte og  også i hjertene til jentene jeg drar med ❤

God helg til dere alle, håper det deilige været holder seg!!

 

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

