Tilbakemeldinger fra dere

Hei alle sammen!

Takk for fine tilbakemeldinger på innlegget om hva pengegavene til Ullevål sykehus har gått til. Vi er så glade for at så mange av dere har vist en super giverglede og at vi får lov til å videreformidle pengene til nyfødt intensiv.

Tror beslutningen om å kjøpe inn apparatet ( med pengene som kom inn i forbindelse med Ferdinands minneturnering og pengegaver fra familie, ikke minst bestefar Bernt ,og venner ) som kan måle smerte hos små barn blir veldig bra. Det ligger i oss alle å beskytte små barn og for alt i verden vil vi at de små nurkene skal ha det minst mulig vondt. Dette apparatet kan bidra stort til å forstå barns smerteterskel og behandle deretter.

Jeg har fått fine tilbakemeldinger på bloggen hele tiden og det gjør til at man fortsetter å skrive. I dag fikk jeg en veldig rørende mail av ei jente  som tilfeldigvis hadde kommet over bloggen min via facebook. Hun har selv opplevd å miste, mye tidliger i svangerskapet men sorgen etter det som skulle ha vært er der like fullt. Det er mange der ute som mister barn og spontanaborterer i forskjellige faser av svangerskapet. Heldigvis går det somregle greit, men ikke alltid.

Mange har rukket å kjenne på følelsen av at det spirer og gror inni der for så å merke at det ikke lenger er liv. Uansett når i svangerskapet dette skjer, blir det en form for sorg og redselen for at det igjen kan skje neste gang man blir gravid tynger en. Jeg håper at min blogg kan få andre til å se fremover, tenke litt mer positivt og kanskje ikke neste gang være så redd…. Det er ikke lett å legge de tunge dystre tankene bort og innimellom får de utløp, men pass på at de ikke tar overtaket!

I går var en dag hvor mitt hode var fylt til randen av vonde,tunge tanker. Jeg måtte til og med skrive i den «private» boken min som ligger på nattbordet. Det ble 6 stappfulle sider med stygge ord, pessimisme, lengseler, sinne, litt hat osv osv. Jeg lurte på om jeg skulle la noe få utløp på bloggen, men lot det være. Jeg deler mye, men de innerste innerste fæle tankene passer bedre i sinnaboka enn på bloggen….

Uansett i dag er en mye bedre dag igjen og med så mange fine hilsner ble den bare endra bedre 😉

Takk!

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

