Ferdinands minneturnering

Både gutter fra Vålerenga og gutter fra Lyn støtter minnefondet. Ferdinand sin fadder til venstre i bildet.

Vel overstått jul og nyttår til alle sammen!

18 Desember 2010 ble den første i forhåpentligvis en lang rekke av Ferdinands minneturneringer avholdt på Myrens sportssenter. Jeg synes det ble fin dag, og et veldig godt minne å ta med seg og jeg er glad vi fikk til å lage i stand dette. Og ikke minst er jeg så glad for alle de positive tilbakemeldingene jeg har fått fra alle som var og de som har lest om turneringen og også bidratt med penger til minnefondet til Ferdinand. Givergleden har vært over all forventning. Vi klarte å samle inn 33000,- ifm med turneringen. Dette var tre ganger så mye som det opprinnelige målet. Vi utrolig takknemmelig for engasjementet alle har vist.Sykehuset har flere ideer på hva vi kan bruke pengene på og jeg regner med avklaring på dette i nærmeste fremtid. Dere skal vite at Ferdinand er stolt av dere

Vinner av Ferdinands minneturnering, Espen Bøe

og glad for at dere vil hjelpe de små og syke:-) Vi statser på at vi kan få til et like godt arrangement i 2011 og med like mange flinke og snille deltakere!

Espen Bøe mottar pokalen som viser at han er vinner av Ferdinands minneturnering 2010

Turneringen ble vunnet av Espen Bøe, som trakk det lengste strået og var overlegen i finalen mot pappaen til Ferdinand. Jeg forsøkte å gi han match Ferdinand, men til neste år skal jeg forsøke å slå   ham;-) Satt også veldig pris på at Espen kom bort til meg senere på kvelden og fortalte meg at han var stolt av å ha vunnet turneringen til Ferdinand. Han var glad for at han var den første og synes det var veldig spesielt. Han kommer sikkert til å bli en favoritt til neste år også!! Legger ved et bilde av vinneren og vandrepremien han fikk for seieren.

Igjen, tusen takk for alle bidrag og jeg gleder meg til å fortelle hva pengene er gått til når dette er bestemt.

Hilsen pappaen til Ferdinand

Dette innlegget ble publisert i Ferdinand stiftelsen, Min blogg og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

3 Responses to Ferdinands minneturnering

  1. Tante Kine sier:

    Så bra!! Neste gang får du vurdere å slippe til jenter i turneringen også, så får tante sjansen til å vinne for Ferdinand også – selv om jeg vel innser at det må bli i egen dameklasse ;-).

  2. To ting:

    1. Espen Bø skal ikke få lov til å vinne neste gang! Undertegende har vel omtrent like stor sjanse til å vinne denne som Gabon har til å bli verdensmester i fotball, men far til Ferdinand burde ha en mulighet. Ja, sammen med Knoop selvfølgelig.

    2. Utrolig hyggelig å få være med å spille i en så betydelig turnering. Alle gutta bidro på en kanonmåte, og da blir man stolt over hvor bra gutter som er i kompisgjengen.

    Joachim

  3. Henrik Dahl sier:

    Förväntar att ställa upp i 2011 års turnering 🙂

Legg igjen en kommentar

