Stolt

Fikk lyst til å skryte litt av Espen i dag. Han fikk i forrige uke beskjed at han har bestått eksamen han tok før jul. Så nå stiller han på lik linje med de andre medelevene sine de to siste semesterene .
Det var ingen selvfølge at han skulle klare å ta igjen en stor eksamen etter alt som han har vært igjennom.
Jeg husker i sommer da vi snakket om at han skulle ta fatt på skolen igjen i august, han gruet seg og mente han ikke hadde sjans til å ta igjen det tapte.
» Alt jeg har lært iløpet av de siste årene på Tannlegestudiene er slettet fra minne mitt. Hvordan skal jeg kunne sette meg ned å lese når tankene mine er hos Ferdianand og sorgen etter han er så intens ? «
Men du klarte det Espen min, vi rundt deg har hele tiden trodd på deg. Du gikk på med det du hadde og jobbet deg gjennom semesteret og stod seirende igjen på slutten. Du har vært så flink og har god grunn til å være stolt av deg selv !
Jeg er super stolt. Stolt for at du er den du er og at du er min. Barna dine er også stolte, engelen vår har heiet på deg gjennom lange dager med lesing og sendt deg all sin styrke. Jeg vet at du også ville gjøre han stolt ved å klare dette semesteret, du har sagt; dette skal jeg klare for Ferdinand. Lille frøet i magen er nok også stolt og at du har stått på for det også er det ingen tvil om !
Elsker deg min beste venn ,pappa til våre barn og min kjæreste!
Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

One Response to Stolt

  1. Får vel nesten skryte litt av Espen her jeg også. Når det gjelder den gutten og de studiene der så har han i årenes løp blitt satt på noen alvorlige prøver og nå er han snart ved sluttstreken. At han kommer til å komme frem er 100% sikkert og da har jeg tenkt til å dynke han i champis og feire han sammen med deg og resten av alle rundt han. Ja, også får jeg gratis tannlege ut livet (yeah right). Det er jo det viktigste…..

    Vel blåst Espen!:)

Legg igjen en kommentar

