Julehilsen

Hei alle sammen

Vet det har vært en lang blogge pause fra meg de siste ukene, men det har sine grunner…;)

Først vil Espen og jeg takke alle som har bidratt til Ferdinands minnekonto nå fram mot jul. Givergleden har vært overveldende og rørende, venner og familie fra fjern og nær har gitt. Vi synes det er så flott at så mange bryr seg og ønsker å være med på å gjøre noe for de sykeste barna på Ullevål. Ferdinand sitt navn og ånd lever videre i alle de tingene vi sammen får til for dem som kommer etter oss og det varmer i hjertene til to stolte foreldre.

Ferdinands minneturnering gikk av stabelen 18 Desember på Myhrens sportsenter som var med å sponse både turneringen og gav et pengebidrag i tillegg. Kompisene til Espens samlet inn et stort beløp og fikk med sine venner og familie til å bidra også, tusen takk gutter!!!

Så en ekstra «julegave» til alle dere som leser bloggen min, noen av dere vet det jo allerede, men for dere andre her kommer det; Ferdinand skal bli storebror til en lillesøster eller lillebror . Jeg er nå over de magiske 12 ukene og derfor kan jeg nå dele det. Dette er grunnen til at det ikke har blitt så mye blogging den siste tiden. Mange av tankene som spinner rundt i hodet mitt dreier seg om dette,det svinger veldig. Jeg skal glede meg over dette nye barnet samtidig som savnet etter Ferdinand siter så godt i enda. Men etter hvert som tiden går, kjenner jeg at jeg klarer å slippe til gleden mer og mer. Jeg tror julen blir en annen fordi det nå er en liten spire i magen som jeg vet at jeg skal være der for fremover, jeg har noe fantastisk å se fram mot.

Vi drar til fjells i dag for julefeiring i fjellheimen hos svigers, gleder meg veldig til det. Håper dere alle får en deilig og fredelig jul sammen med dem dere er glad i og at vi alle sammen kan minnes dem vi ikke har hos oss lenger med  varme i hjertet og et smil om munnen for alt de ga oss når de var her.

God Jul til dere alle, klem fra Lene

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 Responses to Julehilsen

  1. charloth sier:

    Mange mange hjerter til dere i julen. ha en fantastisk fin feiring på fjellet, og nyt hverandre.

    Mange varme klemmer fra oss i Stavanger

  2. Tante Trine sier:

    Vi gleder oss veldig!!!!

Legg igjen en kommentar

