Enda en sang

http://www.youtube.com/watch?v=Jx1McGn5qe0

 

Legger ut enda en sang som er helt nydelig. I perioder hører jeg mye på musikk og tekstene, det gir meg rom til å gråte og til trøst.

Denne sendte Lene til meg i går og jeg synes den er så nydelig. Noen ganger sier en sang mer enn tusen ord, musikk formidler på en annen måte.

I dag skal jeg på graven med svigermor,det blir fint. Jeg har ikke vært der siden tirsdag, klarer ikke  gå dit alene om dagen. Det er for trist og den ensomhetfølelsen som kommer etterpå er så vond. Da er det bedre å være sammen slik at man kan snakke om Ferdinand etterpå, eller om helt andre ting så tankene får fly avgårde. Det har snødd endel i natt så vi får børste bort litt slik at de fine kransene  fra Bestefar og Besta, Mormor og Bebbe, Bestefar ogFarmor og Kirsti og Andrea kommer fram.

 

Ha en fin adventsøndag!

 

Dette innlegget ble publisert i Min blogg. Bokmerk permalenken.

2 Responses to Enda en sang

  1. Janne sier:

    Har sittet og lest litt i bloggen din, for en nydelig gutt lille Ferdinand er og så synd at han ikke fikk ble med videre annet enn i hjertet og i minnene:-( Legger ved en sang som passer nå mot jul, en jul som nok blir spesiell for dere.

    Vil også tips dere om boken «Små føtter setter dype spor», for det gjør de så sannelig disse små, de setter sine varige dype spor.

    • Hei Janne

      Tusen takk for en nydelig sang, legger den ut på bloggen slik at flere kan høre den.

      Har hørt om boken men ikke lest den,skal få tak i den og kanskje titte litt i den i julen.

      God jul til deg

      Lene

Legg igjen en kommentar

