Vinter

I dag er det nydelig vintervær her i Oslo,sola skinner ,sneen har lagt seg og det er mange mange minus ute.

En dag som kan gi skikkelig påfyll kjenner jeg :). Skal til byen for å hente bildene som skal til Ullevål, fikk akkurat beskjed om at de var ferdige. Gleder meg til å få opp bildene,det vil gi rommet en siste finish. Fikk koselig sms fra en av sykepleierne i går om at rommet var blitt så fint og at de var super fornøyd. Gleder meg til å se det ferdige resultatet.

I går hadde jeg Filippa og Felix på besøk, vi hadde skikkelig juleverksted. Fikk malt gips nissefigurer, malt malerier,spist pannekaker og laget  julegodis..( ble endel prøvesmaking her) Vi sang julesanger som tante Lene ikke helt kunne, men da finner man bare på. Fikk på plass litt av julestemningen og satser på at den holder seg, en veldig fin dag sammen med to skjønninger!

Espen og jeg var på graven sammen i går, det var så nydelig med hvit bakke og levende lys. Stjerneklart var det også slik at alle stjernene lyste i all sin prakt ned til oss, en litt magisk kveld.

 

Håper dere har fått anledning til å høre på den nydelige sangen jeg la ut i går og at dere også kunne finne litt trøst og håp i den .

 

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

3 Responses to Vinter

  1. Rita Årikstad Sørensen sier:

    Hei Lene.

    En helt fantastisk sang:) gleder meg til i morgen.

    Glad i deg<3

    Klem

  2. Tante Kine sier:

    super-tante, så grei du er!! Helt sikker på at trollungene våre koste seg stort :-). Gleder meg til å smake på julegodiset dere lagde – hvis jeg tør ;-),

    God klem fra den andre tanten – som er tante til 3 og veldig stolt av det!

  3. Mona Follnes Blandkjenn sier:

    Sangen var så god og vakker,den berrørte dypt-ha en deilig dag i vinteroslo,klem din mamma

Legg igjen en kommentar

