Skrivesperre ?

Jeg har ikke skrevet noe særlig på bloggen den siste uken, tror jeg har fått skrivesperre.

Helt fram til nå har det ikke vært noe probloem å sette seg ned med maskinen og legge ut nye ting, det har kommet helt av seg selv. Denne uke har jeg bare ikke hatt så mye på hjertet, dvs noe har jeg hatt men det passet bedre i den private dagboken enn på nett.

Det er ikke alle tanker som trenger å se dagens lys, iallefall ikke med en gang, noen ganger må ting modnes litt.

I helgen er jeg alene hjemme og jeg skal kose meg på sofaen i kveld med gullrekken ( så gammel er jeg blitt 🙂 ). Skal på lunsj i morgen og på søndag og så blir det nok et tur på graven eller to for å tenne lys.

Det har kommet litt snø her i Oslo nå og det har lagt seg et lite hvitt lag med snø på graven. Husker noen sa til meg at veldig mange synes det er vondt når den første snøen legger seg, graven blir litt borte. Foreløpig synes jeg bare det er fint, det ser så rent og pent ut. Det blir en nydelig stemning med de tente lysene i lyktene.

Håper dere alle sammen for en deilig helg!!

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

