Små endringer

I dag tok jeg selv i og ikke bære noen av smykkene / symbolene som jeg har som minner om Ferdinand.

Helt siden dagen han gikk bort har jeg hatt på meg enten hjertesmykket med Ferdinand sitt navn gravert på baksiden, de små sommerfugl øredobbene som jeg fikk av søstrene mine, armbåndet med sølvsommerfugler som jeg fant i Spania i sommer eller smykket med bilde av lille skatten.

Jeg ser på det som et positivt tegn, det handler ikke om at jeg glemte han i dag. Men det handler kanskje om at jeg ikke trenger disse synlige symbolene overfor meg selv, han er så tilstede uten dem også.

Har ryddet litt på rommet hans i dag etter at Hilde sov der i helgen. Pratet litt ekstra med han , føler meg nær han når jeg er blant tingene hans, alle kosebamsene, klærne, teppet som enda lukter av han og alle bildene.

Det er godt å kjenne han nær meg, noen ganger så nær at jeg nesten kjenner de bittesmå pustene hans. Jeg vet at han er rundt meg, i meg og sammen med meg, hele tiden.

I dag er en fin dag !

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

