29 og 31 Oktober

Både 29 og 31 er datoer som selvfølgelig har satt sine spor hos Espen og meg, og denne måned falt de på samme helg.

29 Oktober 2010 Ferdinand skulle ha vært 1/2 år.

31 Oktober 2010 altså i dag er det akkurat 5 mnd siden Ferdinand døde.

Det har vært en merkelig helg spesielt på fredag. Forsøkte å kjenne etter i hjerte mitt og beskrive følelsen for meg selv, men det eneste jeg fant var en voldsom stor tomhet. Akkurat som om hjerte mitt ikke var i kroppen min lenger, kanskje det hadde tatt seg et friminutt fra det vonde?

Jeg har pyntet graven på nytt,ble veldig fint så jeg legger ut et bilde. Hjertene i stein som Espen fant i Alaska har fått en fin seng av hvit mose å ligge på. Hilde har satt ned prinsekroner til lille skatt iom han er den fineste prinsen vi vet om!

Graven 29 Oktober

Har hatt besøk av Hilde i helgen vi har kost oss med god mat, vinos og godis, og i går var vi på Mamma Mia sammen med Eldri. Hadde en veldig koselig kveld :).

I dag ser det ut til at sola skal skinne her i Oslo og jeg føler for en tur i skog og mark. Snart er det frokost på Hilde og Espen som enda ligger og murmler før det bærer ut i det fine været!!!

Dette innlegget ble publisert i Min blogg. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

