Til min lille skatt

Jeg fikk ikke sove i natt, lå i timer og tenkte på deg.

Tenkte på de små føttene dine, de deilige hendene, det mørke fine håret ditt, den silkemyke huden,de små mørke dunhårene på ørene dine og verdens beste kyssemunn.

I dag skulle du ha vært 1/2 år og det er en tung dag for mamma. Jeg savner deg ekstra i dag, det gjør så vondt. Hvorfor skulle ikke du få lov til å være her hos oss?

Jeg håper du koser deg i Sommerlandet, håper det er godt og varmt der. Jeg tenker at du leker sammen med de andre englebarna og er fri for bekymringer og smerte. Jeg prøver å holde fast ved det, det letter smerten min litt.

Har hatt tente lys på rommet ditt i hele dag,er så mørkt ute nå. Har sett på alle de fine bildene av deg og tenkt på alt det vi rakk å gjøre sammen med deg før du dro.

Sov godt skatten min, for meg er du månen, solen og stjernene .

Jeg elsker deg, din mamma!

 

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 Responses to Til min lille skatt

  1. Linn Neset Blandkjenn sier:

    I dag er har jeg også tenkt ekstra mye på Ferdinand. Så mye som har skjedd på 6 måneder.Har tent lys for han og tenker masse på dere tre idag.
    Den fineste setningen: «Sov godt skatten min. For meg er du solen,månen og stjernene» – det sier alt… Love

Legg igjen en kommentar

