Gravsteinen er på plass

I går kom gravsteinen til Ferdinand opp. Den ble så vakker, akkurat slik jeg hadde sett for meg. Var en merkelig følelse å dra opp dit i går og vite at nå var steinen kommet på plass. Enda engang ble alt så endelig.

Rart å skrive endelig, men det er sånn jeg har følt det hver gang etter litt «store» begivenheter. Det å se navnet hans gravert inn i steienen, det gjorde vondt og det var vemodig. Samtidig som det er godt å vite at jeg nå har gitt han den fineste steinen i mine øyne, det er jo den siste «mamma» tingen jeg kunne gjøre. Fra nå av blir det stell av graven som blir min oppgave…

Graven i går

Er veldig glad for at vi fant steinen i Kristiansand slik at han har litt fra Sørlandet hos seg ,selv om det er langt borte og han aldri fikk være med dit. Men som med alt annet, han er med i hjertene våre uansett hvor vi er.

I dag skal jeg på hagesenter å se om jeg finner noe pent som kan tåle kulde, og holde over vinteren.

Dette innlegget ble publisert i Min blogg. Bokmerk permalenken.

4 Responses to Gravsteinen er på plass

  1. Joachim sier:

    Hei hei,

    Dette var jo veldig fint dere. Skal ta meg en tur innom så snart sjansen byr seg.

    Han er sikkert strålende fornøyd med at steinen kommer fra hjemtraktene til mor:)

  2. Hilde Marie sier:

    Kjære Vakre Vennen Min!

    Så utrolig vakkert det ble, et godt sted å minnes verdens skjønneste lille skatt!
    Tenker på engelen Ferdinand hver eneste dag, han vil være i mitt hjerte for alltid!
    Ser frem til å besøke graven i sammen med deg til helgen, og det skal bli innmari godt å gi deg en stor knuse klem!

    Love,
    HM

  3. siw follnes sier:

    Så utrolig nydelig det ser ut på graven til Ferdinand…så flink du er Lene<3

  4. charloth sier:

    det ble helt nydelig Lene, og så utrolig fint du har gjort det rundt med granhjertet og sommerfuglene og lysene rundt. helt vakkert.

Legg igjen en kommentar

