Jaaaaaaaa <3

Vel hjemme i Norge igjen etter en fantastisk tur til New York. Det mest fantastiske på hele turen er at jeg kom hjem nyforlovet og fin. Espen fridde til meg lørdag kveld, jippi.

Det hele var super romantisk, men detaljene vil jeg holde for meg selv. Ps : Nydelig ring 🙂 Det var en sterk opplevelse med mye følelser, etter alt vi har vært igjennom sammen den siste tiden har vi bare blitt sikrere på hverandre og enda mere knyttet sammen.

 

Jeg synes at det nye kapittelet i mitt liv ikke kunne fått en bedre start, jeg lovet meg selv i et av innleggene sist uke at jeg skulle fylle dette kapitellet med kjærlighet og det blir vel ikke mer kjærlighet enn dette !?!

https://sommerfuglskatt.wordpress.com/2010/10/15/helg-og-en-ny-start/

Det har tatt 6 år så jeg er sikker på at Ferdinand har hatt en finger med i spillet….(takk mammas skatt).

Det var godt å kjenne skikkelig på gleden igjen. Gleden over å skulle tilbringe resten av mitt liv sammen med Espen, og dele for alltid det vi har sammen.

Da vi var i NY fikk vi også vært i en av de vakre kirkene og tent lys for Ferdinand. Jeg som aldri har vært så mye i kirken før synes nå det er godt og det gir meg en deilig ro i kroppen. Det er godt å kunne nyte stillheten og kjenne nærværet av noe som er større enn oss mennesker.

Espen og jeg var ikke de eneste som tente lys for Ferdinand i helgen. Hilde og Eldri var i Sacre Coeur i Paris og tente lys, Kirsti og Andrea var i kirken i Oslo og tente lys. Flere har vært innom graven hans i helgen, Hanne m familie, Kirsti og Rita, Emil og sikkert andre også. Det varmer i hjerte å høre at dere alle tenker på lille skatten vår som vi savner så inderlig.

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

4 Responses to Jaaaaaaaa <3

  1. siw follnes sier:

    juhuuu…gratulerer så masse…STOOOR klem:)))

  2. Tone Jacobsen sier:

    Weeeeeeeeeeee! Gratulerer så mye! Gleder meg til å se både deg og ringen snart, stooooor klem fra Tone

  3. Kristina Haugland sier:

    Hei hei Lene!
    Gratulerer så mye med frieriet!! Håper dere hadde det topp sammen i New York 🙂
    Håper jeg ser deg igjen snart!
    Stor klem fra Kristina 🙂

  4. rita sier:

    Hei Lene.
    Kjetkt å få se den nydelige steinen dere har funnet til Ferdinand. Ja, det er en mammating å gjøre det også og finne det fineste til gullet .Jeg er så glad for frieriet og all kjærligheten dere har for hverandre, det er mange som har mye å lære fra dere Lene.
    Men du har nå alltid vært en fin person og jeg gleder meg til den dagen du skal stå brud. klem fra Rita. :))

Legg igjen en kommentar

