NY….

Hmmmmm hva skal jeg si, jeg er overveldet.
Espen har overrasket meg med tur til New York, er han den beste kjaresten eller hva.

Vi har akkurat kommet til hotellet etter en lang reise. Etter en rask dusj og litt oppfriskning skal vi ut aa spise :)!

Saa regner med at blogg faar vare blogg i noen dager naa, for naa skal jeg kose meg i NY sammen med verdens beste mann fram til mandag.

Love ❤

Dette innlegget ble publisert i Min blogg. Bokmerk permalenken.

2 Responses to NY….

  1. Linn Neset Blandkjenn sier:

    Kjære deg! Så fantastisk det hørtes ut:) Det var velfortjent!Kos dere glugg, gleder meg til å høre om turen! Hils, god klem Linn( som er ganske så misunnelig!)

  2. rita sørensen sier:

    Hei Lene Pene.

    Ja, han er en god kjæreste;) men du er ikke så dum du heller, slik som du står på for alt og alle, du er virkelig god. I morgen skal meg og Kirsti opp på graven til Ferdinand å tenne lys. Så skal vi fortelle han hvor fantastiske foreldre han har.

    Glad i deg snuppa.

    klem Rita

Legg igjen en kommentar

