Sommerfugler og stjerner

Det er virkelig blitt høst og sommerfuglene er bort. De har hele tiden vært et så tydelig tegn på at Ferdinand har vært rundt oss.

Hvordan skal alle huske han nå ? Jeg tenker at nå tar stjernene over for sommerfuglene. Det begynner å bli mørkt og stjernene tar over himmelen. Den sterkeste av dem alle er selvfølgelig Ferdinand.

Er det ikke rart hvordan vi lager oss symboler. Jeg er totalt avhengig av å skape ting i hverdagen min som gjør at Ferdinand er hos meg, ikke bare i hjertet eller i minnene. Men også små fysiske påminnelser rundt meg.

Så nå jeg skal bytte ut savnet etter sommerfuglene med glede over stjernene.

Ha en fin dag !

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

