Høst,graven,gravstøtte

En ny solfylt høstdag i Oslo. Det begynner virkelig å bli kaldt ute, men det gjør ingenting så lenge det er så nydelig vær.

Har hatt noen fine dager i det siste, blir alltid lettere etter man har vært nede i en liten bølgedal. Lørdag tok jeg meg selv i (for første gang ) å glemme graven, dvs jeg kom på utpå kvelden at jeg faktisk ikke hadde vært hos Ferdinand. Jeg hadde selvfølgelig tenkt på han mange mange ganger :). Espen og jeg bestemte oss for å gå sammen på søndagen istedenfor . Det er så fint å sitte der sammen, prate om Ferdinand og tiden vi fikk med vår lille skatt.

Fikk faktisk 2 turer til graven på søndag ( og nei det var ikke for å gjøre opp for at jeg ikke var der lørdag). Linn var i Oslo og hadde veldig lyst til å hilse på Ferdinand.  Det var veldig koselig, godt for mammahjertet med litt besøk fra Kristiansand også.

 

 

 

 

 

Nå gleder jeg meg til at gravsteinen blir ferdig, alt er bestillt så nå avventer vi kun på at vi får klarsignal for å hente den i Kristiansand. Blir rart å ta bort det hvite fine korset, har ikke bestemt meg helt for hva vi skal gjøre med det. Noen som har forslag?

Linn mente vi kunne ta av navneplaten og festen den på en stein som vi kunne hatt på Sørlandet slik at skatten er litt der også. Et godt forslag synes jeg !!

 

 

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

One Response to Høst,graven,gravstøtte

  1. Linn Neset Blandkjenn sier:

    Var så fint å besøke Ferdinand sammen med deg på søndag,Lene.
    Og alltid koselig å kjase med deg om alt mulig, love you:)

Legg igjen en kommentar

