Skogstur og sjokkis..

I går og i dag har jeg hatt besøk av en liten venninde,Bess. Bess er en skjønn engelsk setter og vi har kost oss masse i hverandres selskap.

Skogstur i høstværet

I dag har vi vært på langtur i skogen og vært innom Ferdinand på graven. Det var fint å gå på graven sammen med Bess, da følte jeg meg ikke så alene.

Nå holder jeg på med å lage sjokoladeposer til Baker Hansen,elsker og dille med sånne ting :).

Mmmmmm

Dette innlegget ble publisert i Min blogg. Bokmerk permalenken.

One Response to Skogstur og sjokkis..

  1. siw follnes sier:

    Ntåå..så koselig Lene..ha en fin helg og hilse Espen masse..stor klem

Legg igjen en kommentar

