Jobb og litt annet

I dag skal jeg ha en kunde for første gang på veldig lenge,det blir spennende..

Kjenner at dagene begynner å bli lange, men samtidig svinger det veldig mye og å kaste seg ut i det m armer og bein er jeg ikke klar for.

Derfor er det supert at jeg kan luske rundt i salongen til Line uten og måtte prestere så mye helt enda :). En dag av gangen, eller kanskje noen timer av gangen passer bedre for meg nå ?

Har ryddet litt rundt inne hos Ferdinand i dag, lest i boken hans, sett på bilder, snust på babyteppet hans som enda lukter masse masse Ferdinand. Tør ikke lukte så mye hver gang, er redd for at lukten skal forsvinne… Tok opp noen av klærne hans også, de er det lenge siden jeg har sett på. Jeg har hatt tente lys på der inne i hele dag, er skikkelig høstvær ute så litt stearinlys må til.

Inne hos Ferdinand

Vi hadde også en liten prat dvs jeg pratet og Ferdinand hører på ;). Vi bestemte oss for at dette skal gå bra selv om det er tunge dager innimellom !

Dette innlegget ble publisert i Min blogg. Bokmerk permalenken.

One Response to Jobb og litt annet

  1. Tante Trine sier:

    Tenker sånn på deg gullet mitt!!Ferdinand har verdens beste mamma!!!!

Legg igjen en kommentar

