Verdens fineste

Min deilige skatt

Ferdinand ❤  Mamma >3 Pappa sammen for alltid.

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

2 Responses to Verdens fineste

  1. Linn Neset Blandkjenn sier:

    Nydelige lille gullet.
    Han ser så fredelig ut på dette bildet-fantastisk skjønn liten gutt. Så lik på mammaen sin.
    Ferdinand er sårt savnet….Han har satt dype spor som aldri blir borte.
    Så glad i dere tre<3

  2. Kjære dere. Jeg kom innom bloggen din ved en tilfeldighet igår, og klarte ikke å komme meg ut igjen. Jeg ble sittende og lese hvert eneste ord du har skrevet. Jeg leste og gråt, gråt og leste allikevel videre. Jeg la meg igår med Ferdinand i tankene… og sommerfugler ;-). Og jeg fortsatte å lese idag. For en nydelig gutt dere fikk. Og så forferdelig at han ikke kunne være hos dere lenger. For en sterk historie… Dere har opplevd noe jeg ikke i mine villeste fantasier engang kan forestille meg. Jeg fikk selv en sønn i sommer, og det er nok derfor deres historie har gått sånn inn på meg. Etter å ha lest alt dette, fikk jeg et behov for å sende dere noen ord. Jeg ville fortelle dere at nå har Ferdinand satt spor i mitt hjerte også. Så lenge et menneske har satt spor hos noen, vil det på en måte alltid leve videre i dette menneskes hjerte og tanker. Og neste gang jeg ser en sommerfugl, lover jeg at jeg skal sende ham mange gode tanker. Takk for at jeg fikk lese…

Legg igjen en kommentar

