Noen tunge dager

Har hatt noen tunge dager de siste par dagene. Har savnet Ferdinand så voldsomt, alt rundt meg minner meg om skatten hele tiden.

Sa til mamma i går at jeg kan ikke gå noen steder uten at jeg blir minnet på at Ferdinand ikke er hos meg lenger, at livet mitt er så langt fra hva det skulle vært. Barnevogner, struttende gravidemager, bleiereklamer og glede overalt. Men det er jo sånn det er, livet. Andre rundt meg lever jo sitt liv som normalt, selvfølgelig og heldigvis.

Andre trenger ikke tenke på hva som skal stå på gravsteinen til bebisen sin, hvilken farge skriften skal ha, hvilke symboler osv, de triller rundt på barna sine og jeg blir så misunnelig. Jeg skulle også gjøre det, men istedenfor sitter jeg her med et stort sår i hjerte mitt som ikke vil gro.

Det er så vondt!

Heldigvis er ikke alle dager som dette, det kommer solskinnsdager igjen. Men det tar tid som alle sier til meg, men etterhvert vil jeg også kjenne på lykken igjen.

Har meldt meg inn på treningssenter i dag, det blir godt for meg. Må fylle dagene med positive ting så langt det lar seg gjøre. Det er nok sundt å få tankene over på litt andre ting og trening er vel den beste medisin. Skal også helpe en venninde i salongen hennes noen timer i uken,så får vi se hvordan det går.

Ferdinand ❤ Mamma ❤ Pappa for alltid

Satser på et mer oppløftende innlegg i morgen…

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

One Response to Noen tunge dager

  1. Berit Abelsen sier:

Legg igjen en kommentar

