Skape minner

I går satt Espen og jeg oss ned for å lage et album til Ferdinand. Jeg har allerede laget et «mamma» album med masse bilder og hvor jeg også har fortalt hele historien hans. Det er et fin album som venner og kjente kan lese og titte i når de er på besøk. Det har vært veldig fint å jobbe med det, akkurat som bloggen min er det terapi.

Men uansett, i går laget Espen og jeg et album sammen. Det var fint å sitte og se på bilder, finne ut hvilken vi ville ha med. Vi pratet litt, gråt og lo omhverandre. Det ble et nydelig album med masse fine bilder som jeg kommer til å kikke i ofte !!

Jeg merker at for hver gang jeg gjør sånne ting går jeg gjennom alt som har skjedd i livet vårt og jeg aksepterer det mer for hver gang. Det handler om å finne frem til en meningsfull hverdag, til tross for det meningsløse som har skjedd..

Dette innlegget ble publisert i Min blogg. Bokmerk permalenken.

2 Responses to Skape minner

  1. siw follnes sier:

    Tenker masse på dere Espen og Lene, fint å lese det du skriver og at dere to sammen gjør ting som letter sorgprosessen…vet du hva jeg ønsker meg til jul forresten? Et fint bilde av lille Ferdinand som vi kan henge opp på veggen:) ha en fortsatt fin dag, stor klem

  2. Tante Trine sier:

    Albumet var helt nydelig, det var godt å se i det. smiler når jeg tenkter på bildet av Mamma, Pappa og Ferdinand samlet til frokostbordet 🙂

Legg igjen en kommentar

