Det svinger fort

Hei

Dagen i dag begynte litt tungt da jeg på vei fra graven til Ferdinand møtte på en skokk med barnehagebarn. Kom en liten skjønn gutt mot meg som kanskje bare var halvannet år ca. Han stabbet rundt i parkdressen sin så fornøyd og fin. Da kommer selvfølgelig de mørke tankene snikende om at sånn skal jeg aldri få se Ferdinand . Tårene mine trillet på vei hjemover, ikke ukontrollert men stille og litt uten kraft. Da jeg kom hjem satt jeg meg inn på rommet til skatten og så på bilder av han. Luktet på klærne hans og fant litt roen igjen. Det gjør godt å være rundt tingene hans, da føler jeg at vi er nærme hverandre igjen.

Har også vært en tur til byen og hatt lunsj med en skjønn venninde. Var deilig å le litt og prate om alt og ingenting. Litt shopping ble det også på oss :). Så nå er jeg hjemme igjen med en mye bedre følelse i kroppen og litt lettere til sins. Takk Lene for en skjønn dag!

Dette innlegget ble publisert i Min blogg. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

