En fin dag

I dag tror jeg det blir en fin dag. Har kjørt Espen til skolen og allerede vært hos Ferdinand.

Jeg fikk plantet litt mer lyng og ryddet litt i de andre blomstene. Det var så fint der i dag. Solen skinte i morgenduggen som lå over blomstene og gresset. Nydelig fargespill!

Gikk litt rundt og tittet på de andre gravsteinene, fikk litt ideer på hva jeg vil ha. Tror det blir naturstein, det  blir det mest naturlige. Kanskje jeg kan finne en fin stein hjemme i Kristiansand slik at lille skatt har noe derfra også..

Nå går turen til byen for å gjøre litt ærender til helgen, blant annet kjøpe verdens fineste roser hos Rosita blomster på Frogner.

Ha en fin dag !!

Dette innlegget ble publisert i Min blogg. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

