Det sitter en liten engel

Dette diktet leste en nær venninne av meg i begravelsen til Ferdinand ( helt nydelig )

Det satt en liten engel i skogen,engelen gråt.

Hvorfor gråter du ,du som er en engel ?

Jeg gråter i takknemlighet, sa engelen.

Fordi foreldrene mine elsket meg så høyt

at de lot meg reise da jeg ikke orket mer.

Engelen så på meg gjennom tårene og sa :

Alle tårene fra meg er for å styrke foreldrene mine i savnet etter meg.

Dette innlegget ble publisert i Dikt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

