Sorg med litt positiv vri ?

Da er det noen dager siden sist det har skjedd noe på bloggen min. Jeg har hatt besøk av min skjønne venninde Hilde i helgen og tiden har  da gått med til henne :).

Vi har vært på shopping, kafe og hatt jentekvelder. Lørdag hadde jeg flere skjønne venninder hjem på middag noe som var veldig koselig.

Det var latter og gråt omhverandre. Vi snakket masse om Ferdinand og om sorgen jeg har etter han, men også generelt om sorg.  Om hvor viktig det er å ha evnen til og dele den med dem rundt seg.  Ikke alltid bare med tårer, men også med gode minner.

Jeg ønsker at Ferdinand skal være med i mitt liv med et positivt fortegn. Jeg ønsker at de rundt meg også kan ha det og det kan jeg hjelpe dem med. Jeg kan snakke om de fine opplevelsene vi fikk sammen på den kort tiden. De koselige trilleturene, da han badet med pappa i badekaret og ikke minst hvor fin han var.

Espen og jeg gav et løfte til hverandre og ikke minst til Ferdinand om at vi skulle leve vårt liv videre. Ikke bare i sorg over å ha mistet barnet vårt, men også i glede over at vi fikk han.

Ferdinand vil at mamma og pappaen hans skal være glade, vi skal virkelig leve . Det skylder vi han, vår vakre skatt!

Dette innlegget ble publisert i Min blogg. Bokmerk permalenken.

3 Responses to Sorg med litt positiv vri ?

  1. Rita Årikstad Sørensen sier:

    Hei skjønne Lene.

    Høres ut som du har hatt en fin helg min venn, og det er bra. Som jeg har sagt så mange ganger tidligere til deg skriver du og utrykker deg bare helt fantastisk. Har vært godt å se ditt store engarsjement med den flotte bloggen til sommerfuglskatt:). Nå ser jeg frem til du skal skrive bok:) Ferdinand har verdens skjønneste mamma som imponerer meg hele tiden. Har bilde av lille skatten og «tante» Rita fremme og nyter synet av den skjønne prinsen hver dag.

    A lots of love from USA!!!!

  2. Rita!

    Har bare en ting å si ; I LOVE YOU 🙂

  3. Berit Abelsen sier:

    Heia vennen min.
    Tåran sto i øyan mine når e læste dettan innelægget.
    Blei så utruli kry a d, tænk at du grei å ha ei sånn fantstisk innstilling!
    Du e heilt unik og e e vannvetti gla i d.
    Klæm fra nord

Legg igjen en kommentar

